Nikon Imaging | Romania | Europa

27-09-2007

Nikon apasa pe buton

In numarul 59 din septembrie 2007 revista “Business Week” aloca o pagina intreaga subiectului referitor la intrarea pe piata romaneasca a producatorului Nikon prin intermediul companiei SKIN, primul importator oficial.

Produsele Nikon se adresează atat fotografilor amatori, prin seria Coolpix , cat si profesionistilor, prin seria DSLR , toate avand inglobate functii inovatoare menite sa asigure o fotografiere de calitate: poze clare si culori vii. Dintre aceste functii se pot enumera stabilizatorul de imagine VR , valoarea ridicată ISO si auto focusul cu functia de recunoastere a fetei .

Eveniment mult asteptat de profesionisti, dupa cum scrie Business Week, intrarea firmei Nikon pe piata autohtona aduce cu sine o serie de avantaje pentru clienti, prin deschiderea unui centru service local si al unei linii telefonice directe . Intreaga gama de aparate foto de la Nikon beneficiaza de o garantie de 2 ani , fiind cea mai mare garantie oferita pentru produse de acest gen.

Conform Business Week, consecintele intrarii Nikon pe piata romaneasca se vor face simtite prin cresterea pietei. "Prezenta Nikon in Romania se face in mai multe etape. Parteneri oficiali pentru lansare sunt magazinele eMAG si F64Studio, urmand ca din octombrie, produsele Nikon sa fie disponibile in mai multe lanturi de retail", scrie Business Week, citandu-l pe Camil Perian, director general al SKIN.

Puteti citi aici articolul.