Nikon Imaging | Romania | Europa
Sfaturi foarte importante pentru înregistrarea unor apusuri frumoase

Sfaturi foarte importante pentru înregistrarea unor apusuri frumoase

Un răsărit sau un apus oferă o iluminare magică pentru fotografii de efect, care pot exprima o stare sufletească. Citiţi sfaturile noastre despre reglarea setărilor de expunere pentru a corespunde condiţiilor, despre cum să evitaţi petele luminoase din imagini şi cum să creaţi fotografii de efect, care să exprime o stare sufletească.

Noţiuni de bază despre fotografierea peisajelor marine

Noţiuni de bază despre fotografierea peisajelor marine

De la captarea valurilor cu mişcare rapidă, până la unduirea catifelată a apei, marea este un subiect deosebit pentru a transmite o senzaţie de dramă. Descoperiţi diferitele moduri în care puteţi fotografia marea.

Ce înseamnă „ora albastră”

Ce înseamnă „ora albastră”

Ora albastră este considerată a fi unul dintre cele mai potrivite momente pentru a ieşi afară cu aparatul foto. În momentul dispariţiei soarelui sub linia orizontului, cerul poate fi de un albastru bogat saturat, iar paletele de culori pot varia de la nuanţe de portocaliu, albastru şi roşu, până la galben auriu. Citiţi şi aflaţi cum lumina delicată poate contribui la punerea în valoare a unor detalii minunate în fotografii.

Sfatul expertului: Obiectivul meu NIKKOR preferat

Sfatul expertului: Obiectivul meu NIKKOR preferat

Aflaţi de ce fotograful Vincent Versace nu pleacă de acasă fără obiectivul AF-S NIKKOR 28–300mm f/3.5-5.6G ED VR. De la unghi larg până la telefotografie, acest obiectiv versatil este partenerul de călătorie perfect.

Utilizarea funcţiei Wi-Fi încorporate a aparatului foto Nikon

Utilizarea funcţiei Wi-Fi încorporate a aparatului foto Nikon

Citiţi acest ghid pas cu pas şi puteţi începe partajarea imaginilor. Nu aveţi nevoie de fire sau de accesorii – nu vă trebuie decât aparatul foto, aplicaţia noastră şi dispozitivul inteligent.

Sfaturile unui profesionist pentru realizarea celor mai reuşite portrete de copii

Sfaturile unui profesionist pentru realizarea celor mai reuşite portrete de copii

Aflaţi cum să captaţi stările sufleteşti, momentele şi expresiile care vă permit să obţineţi imagini memorabile ale copiilor. Fotografa Tamara Lackey este specializată în portrete şi ne împărtăşeşte secretele ei pentru realizarea fotografiilor emoţionante şi frumoase cu copii, în care este captată personalitatea din faţa obiectivului.

Cum să realizaţi portrete mai bune

Cum să realizaţi portrete mai bune

Perfecţionaţi-vă în fotografierea de portrete, urmând sfaturile profesioniste ale lui Gary Small. Veţi învăţa cum să compuneţi portrete clasice şi moderne, cum să alegeţi fundalul potrivit şi cum să lucraţi atât cu lumina disponibilă, cât şi cu lumina artificială.

Bokeh-ul pentru începători

Bokeh-ul pentru începători

Descoperiţi frumoasa artă a bokeh-ului – plăcuta estompare a fundalului nefocalizat, care poate fi obţinută când utilizaţi un obiectiv cu deschidere mare a diafragmei. Profitaţi de sfaturile profesioniste despre obţinerea bokeh-ului şi utilizarea acestuia cu un efect optim în imagini.

5 recomandări simple pentru compoziţia fotografiilor

5 recomandări simple pentru compoziţia fotografiilor

Învăţaţi din sfaturile profesioniştilor despre compoziţia fotografiilor. Diane Berkenfeld vă ajută să descoperiţi Regula treimilor. Deveniţi expert în arta poziţionării orizontului. Linii de ghidare principale. Şi aflaţi cum să compuneţi cadre cu portrete, peisaje şi close-up-uri remarcabile.

Cum se fotografiază insectele şi alte vietăţi mici

Cum se fotografiază insectele şi alte vietăţi mici

Fotografierea insectelor şi a altor vietăţi mici poate fi deosebit de amuzantă. Pentru a găsi o lume cu totul nouă în fotografii close-up sau macro, nu trebuie decât să mergeţi în grădina casei.