Nikon Imaging | Romania | Europa
Utilizarea funcţiei Wi-Fi încorporate a aparatului foto Nikon

Utilizarea funcţiei Wi-Fi încorporate a aparatului foto Nikon

Citiţi acest ghid pas cu pas şi puteţi începe partajarea imaginilor. Nu aveţi nevoie de fire sau de accesorii – nu vă trebuie decât aparatul foto, aplicaţia noastră şi dispozitivul inteligent.

Sfaturile unui profesionist pentru realizarea celor mai reuşite portrete de copii

Sfaturile unui profesionist pentru realizarea celor mai reuşite portrete de copii

Aflaţi cum să captaţi stările sufleteşti, momentele şi expresiile care vă permit să obţineţi imagini memorabile ale copiilor. Fotografa Tamara Lackey este specializată în portrete şi ne împărtăşeşte secretele ei pentru realizarea fotografiilor emoţionante şi frumoase cu copii, în care este captată personalitatea din faţa obiectivului.

Cum să realizaţi portrete mai bune

Cum să realizaţi portrete mai bune

Perfecţionaţi-vă în fotografierea de portrete, urmând sfaturile profesioniste ale lui Gary Small. Veţi învăţa cum să compuneţi portrete clasice şi moderne, cum să alegeţi fundalul potrivit şi cum să lucraţi atât cu lumina disponibilă, cât şi cu lumina artificială.

Bokeh-ul pentru începători

Bokeh-ul pentru începători

Descoperiţi frumoasa artă a bokeh-ului – plăcuta estompare a fundalului nefocalizat, care poate fi obţinută când utilizaţi un obiectiv cu deschidere mare a diafragmei. Profitaţi de sfaturile profesioniste despre obţinerea bokeh-ului şi utilizarea acestuia cu un efect optim în imagini.

5 recomandări simple pentru compoziţia fotografiilor

5 recomandări simple pentru compoziţia fotografiilor

Învăţaţi din sfaturile profesioniştilor despre compoziţia fotografiilor. Diane Berkenfeld vă ajută să descoperiţi Regula treimilor. Deveniţi expert în arta poziţionării orizontului. Linii de ghidare principale. Şi aflaţi cum să compuneţi cadre cu portrete, peisaje şi close-up-uri remarcabile.

Cum se fotografiază insectele şi alte vietăţi mici

Cum se fotografiază insectele şi alte vietăţi mici

Fotografierea insectelor şi a altor vietăţi mici poate fi deosebit de amuzantă. Pentru a găsi o lume cu totul nouă în fotografii close-up sau macro, nu trebuie decât să mergeţi în grădina casei.

FOCUS STACKING PENTRU PROFUNZIME ŞI DETALII ÎN CLOSE-UP-URI

FOCUS STACKING PENTRU PROFUNZIME ŞI DETALII ÎN CLOSE-UP-URI

După ce s-a întors din Amazonia, David Leaser a fost inspirat să încerce tehnica focus stacking (combinarea focalizărilor).

GHID DESPRE OBIECTIVELE MACRO

GHID DESPRE OBIECTIVELE MACRO

Fotografierea macro este una dintre cele mai interesante tipuri de fotografiere. Aceasta vă permite să arătaţi detalii care altfel nu ar fi văzute uşor cu ochiul liber.